Willy aka Rodney
#3
Det gør mig så utrolig trist at høre, jeg fik den glæde at lære Rodney at kende privat, og jeg kan 100% tilslutte mig det keldw skriver,
han var et utroligt rart menneske, som havde en stor viden om mange ting og ting der interesseret ham gik han virkelig i dybden med.

På samme tid altid var han interesseret i hvordan man og ens familie havde det, og han glemte aldrig at spørge når vi talte sammen,
derfor talte vi også om mange andre ting end lige ure, den sidste tid talte vi desværre ikke sammen af forskellige årsager.

Jeg er som pbr nævner enig i at han generelt blev misforstået, Rodney skrev bla. som han gjorde pga. det (hårde) liv han havde ført,
på samme tid havde det gjort at han stod ved sine meninger og ikke altid forstod hvorfor folk stillede spørgsmålstegn til det han skrev,
for som keldw skriver Rodney vidste hvad han skrev om og han var meget nidkær omkring ærlighed, så han havde kant og var ikke altid nem forstå.

Vi talte om det flere gange og vi ringede ofte sammen når der rigtigt var "røg" på forummet Icon_blink
Så fik jeg altid som det første hans dejlige grin i røret, for han var udstyret med en utrolig fin humor og tog aldrig urene for mere end de er, en død ting.

Hvil i fred oldtimer.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • doxa300, keldw, pbr
Svar


Beskeder i denne tråd
Willy aka Rodney - af keldw - 10-10-2024, 07:06 PM
RE: Willy aka Rodney - af pbr - 10-10-2024, 08:11 PM
RE: Willy aka Rodney - af Stensbjerg - 11-10-2024, 10:10 AM
RE: Willy aka Rodney - af phrede - 11-10-2024, 03:51 PM
RE: Willy aka Rodney - af bjorn_e58 - 15-10-2024, 10:45 AM
RE: Willy aka Rodney - af mojohe67 - 16-10-2024, 11:00 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)