23-09-2023, 10:03 AM
(06-09-2023, 06:04 PM)HG Skrev: …
Og det betyder også at jeg dropper vente, undskyld, ønskelisten ved Klarlund på et Sub No Date.
… jeg vil simpelthen ikke give overpris for det. Og så vil jeg ikke stå en liste og købe det, når det bliver min tur, for at tjene på det - det er ikke mig.
Ure er glæde og skal bruges, ikke for at tjene hurtige penge.
… - der sker nemlig ikke meget i gruppen men byderjeg ikke selv ind, så kan jeg jo heller ikke brokke mig
Hej HG,
Det rigtige valg! Og det med at ofre for at kunne få er vejen frem. Jeg har selv skiftet til det princip og min oplevelse (på mig selv) er at det hjælper med at sikre at man køber det rigtige ur og ikke et ‘for sjov ur’ eller et ‘det køber alle de andre ur’.
Ventelister har jeg det også stramt med - og alt det bullshit-adfærd der følger med. Hvis det er vente på at det bliver bygget, så kan vi snakke om det, men marketingdrevne ventelister på industrielt masseproducerede produkter, nej tak. Og når de så oven i administreres totalt uigennemskueligt og ikke-transparent, så endnu mere nej tak.
Også enig i nej til overpriser for at få fingre i et ur.
Og hermed byder jeg også ind efter en længere periode uden at være aktiv her. Lad os give det et skud!
Claus