Hamilton Khaki X-copter Limited Edition H76616133
Tak for dine like's
Du har fuldstændig ret angående forskelligheden på de to og et flyver ur vil ofte være med lidt omregningstabeller og ellers holdt ret simpelt, men det kan man ikke sige om Hamilton der går helt i selvsving med deres layout.

uret er også ret svært at aflæse i mørke trods gode lumen på nogle få dele, så her score de heller ikke mange point, men er man til lidt skøre designs.....som jeg er, så er det lige uret.

Mange ure "leger" med disse skøre designs eller ekstra detaljer og i dette tilfælde elsker jeg det, for det er udført i en super fin kvalitet...sådan vil jeg vurderer det og derfor afskrækker det mig ikke, og jo mere der kigges på denne rimelige store klokke, så føles helt rigtigt.

Den fjedrende lås på lænken er et hit og her virker det bare, så egentligt mærkeligt at det ikke ses på flere lænker når det kommer til de mere tunge ure, der ofte vil side og rulle frem og tilbage på håndledet.

Men endnu engang tak for din altid ærlige måde at give en mening omkring mine ure, det værdsætter jeg meget. Icon_Up

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Stensbjerg
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Hamilton Khaki X-copter Limited Edition H76616133 - af Miwes - 06-05-2023, 12:03 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)