Generelle spørgsmål vedr. speedmaster 3570
1) Uret er ikke COSC certificeret, men kan det holde sig der er det fint. Jeg har et magen til, da jeg fik det, gik det + 9-12 sek for hurtigt/døgnet. Jeg syntes at det er for meget. Efter 3-4 måneder fik jeg det justeret og nu går det med ca. + 4-6 sek./døgnet. Hvilket jeg syntes er fint Icon_e_wink

2) Uret er vandtæt til 50m. Som KimT meget fint viser, så kan det "lige" tåle lidt vand, men jeg ville aldrig tage det med i bad eller poolén Icon_e_wink - Som Baun siger kan du godt vaske det under en vandhane, men husk at have kronen og pusherne nedad så evt. vand kan løbe ud Icon_e_wink Jeg vasker mit med lunken vand og en blød tandbørste. Tør ikke andet Icon_e_wink

3) Der er kun inde eller ude Icon_e_wink

6) Jeg ville ikke bruge det til Golf, eller andet som ryster uret meget - Casio G-Shock vil her være fint (endnu en grund til at have flere ure Icon_e_wink )

7) Jeg trækker mit om morgenen og om aftenen Icon_rolleyes Icon_rolleyes - det er blevet en vane. jeg havde engang et Panerai PAM000, som også er et manuelt ur, der "glemte" jeg det (havde kun haft Quartz og Automatiske ure inden da) og uret gik i stå. Sådan noget "panikker" jeg helt over Icon_mrgreen Icon_mrgreen så 2 gange dagligt, heller safe than sorry Icon_e_surprised

Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Generelle spørgsmål vedr. speedmaster 3570 - af HG - 05-06-2013, 04:34 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)