Godt nytår - "årets ur" og nytårsuret?
Thjaa, jeg ville gerne have haft mit ny-/gen- erhvervede 16600, dvs den helt klassiske SD, som værende årets ur. Men desværre vinder det lidt vel rigeligt, og jeg har ikke fået taget mig sammen til at få det justeret. Og når jeg så glemmer at stoppe det de nødvendige omkring 15s dagligt, bliver jeg i stedet irriteret efter nogle dage, hvorpå det så ryger af armen igen. Jeg havde en SD tidligere for en del år siden, som jeg lod gå i en byttehandel, hvilket jeg siden fortrød. Jeg synes stadig, at det med det meget enkle look er noget af det meste ultimative, både når vi snakker Rolex og når vi snakker dykker. Men altså, det blev netop ikke årets ur, fordi det, som jeg langt om længe genanskaffede mig, vinder for meget. Så årets ur blev så i stedet for min 166610 LV, som i øvrigt er min hustrus favorit, hvilket er på grund af farven.  

Men som vist med dette friske billede, bærer jeg faktisk min SD lige nu, så mon ikke også det er den, der lidt for tidligt i morgen fortæller, at det er tid at lade en prop springe...?

A apropros i morgen, så er der jo måske nogen, der stadig kan huske en af mine preferencer, hvad angår føde:  Så ja, der er bl.a. østers på bordet!

İmage

Godt nytår.

/Bjørn
[-]
  • BadHamster, cfnissen, PHO
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Godt nytår - "årets ur" og nytårsuret? - af bjorn_e58 - 30-12-2022, 06:51 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)