Den mørke og usympatiske side af Rolex brandet !
Blandt mange kommentarer både herinde, men også på forskellige ur-grupper på Facebook,virker det som om, at blot fordi "money talks" endnu højere flere steder i verden og i andre brancer også, samt at det er velkendt, at Klarlund og Bucherer m.fl. har praktiseret denne forretningsmoral gennem længere tid, så er det bare noget man må acceptere - "intet nyt her, passér gaden"....... "lev med det" !?

Er det virkelig sådan, at blot fordi dårlig moral og lovstridig adfærd er almindelig og velkendt, så er det dermed også acceptabelt og ikke noget man behøver/kan/skal sætte sig op imod ??

Og så er der det store tavse flertal, som måske er bange for at komme på "den sorte liste" !!

Jeg ved ikke, om nogen har lagt mærke til det citat fra Dante's "Divine Comedy" jeg har på alle mine posts herinde ................... det er rent faktisk noget jeg mener alvorligt !
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Reno, whoa, willy
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Den mørke og usympatiske side af Rolex brandet ! - af pbr - 30-12-2022, 12:22 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)