29-12-2022, 11:57 PM
(29-12-2022, 11:41 PM)Appleboy Skrev: Tak Keld for dit fine indspark - betyder faktisk en masse.
Selv tak. Og det er jeg glad for. Så det nu heller ikke som et angreb eller en anklage, men jeg ved også godt, hvordan ting på nettet hurtigt kan køre derud af
Og jeg er for så vidt enig. Når jeg ser en ikke ur interesseret, komme ned med 10 ure af diverse mærker, og et eller to eftertragtede, så kan jeg da godt regne ud, hvordan det hænger sammen. Der har man givetvis med en at gøre, der tænker, at downside på tab af de ikke eftertragtede, bliver opvejet af upside på de to der er eftertragtede.
Og jeg forstår det da godt. Og jeg forstår også forhandleren. Hvis de kan sælge 10 ure til fuld pris, som de normalt skulle sælge med 30% rabat, mod at køberen får 2 venteliste ure med, så er de jo også glade. Men netop den slags, det tror jeg, at vi kommer til at se mindre af fremover.
Der til vil jeg så også sige, og det uden at tage nogen til forsvar, så er det oftest fra udenlandske ADere de ure kommer.
Keld

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)