Smart ur er det noget der dur
Mht. det fedeste, så tror jeg det er et religionsspørgsmål :-). For mig er det fedeste smartwatch, det nye Apple Watch Ultra - det krydser de fleste bokse af for mig (det koster 8.000):

1) God størrelse (49mm) og dermed også stor skærm
2) Anderledes og lidt mere råt design end det oprindelige/almindelige Apple Watch
3) Ca. 3 dages batteritid

Jeg har tidligere haft to andre Apple Watch, men har aldrig gået med dem i længere tid. Jeg er altid hurtigt vendt tilbage til de rigtige ure :-). Jeg har også prøvet en periode med "double-wristing", men Apple Watch på højre og almindeligt ur på venstre, men det føltes bare forkert :-)

Efter jeg har fået AW Ultra, så har jeg haft et rigtigt ur på 3-4 gange (på 1-1,5 måned) og det skræmmer mig ;-).

Jeg er derfor gået en lidt anden vej for at komme tilbage til de almindelige ure. Jeg har købt mig en Oura ring: https://ouraring.com/. Den har slet ikke samme funktion som et Apple Watch, men den tracker aktivitet, søvn (en af de bedste søvn-trackers), puls og iltmætning. Derudover giver den en Readiness score baseret på en række faktorer og jeg må sige det ændrer min adfærd. Jeg tænker mere om at jeg får rørt mig, hvornår jeg går i seng osv. Så i dag så mit "sæt" således ud:

İmage

Jeg savnede dog stadig mit Apple Watch :-). Man vænner sig hurtig til at kunne se temparaturen, antal skridt, åbne/starte bilen, slå alarmen til i huset, betale osv. osv. :-)
[-]
  • MichaelA, Miwes
Svar

Beskeder i denne tråd
Smart ur er det noget der dur - af Miwes - 14-11-2022, 05:23 PM
RE: Smart ur er det noget der dur - af jladefoged - 14-11-2022, 10:45 PM
Smart ur er det noget der dur - af Stensbjerg - 14-11-2022, 11:34 PM
RE: Smart ur er det noget der dur - af Miwes - 15-11-2022, 08:17 AM
RE: Smart ur er det noget der dur - af BadHamster - 15-11-2022, 10:28 AM
RE: Smart ur er det noget der dur - af Miwes - 15-11-2022, 11:28 AM
Smart ur er det noget der dur - af onkeldunkel - 15-11-2022, 05:14 PM
Smart ur er det noget der dur - af J.KW - 21-11-2022, 07:56 PM
RE: Smart ur er det noget der dur - af Miwes - 10-12-2022, 08:51 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)