Apple Watch unboxing - Nu med lidt første brugsindtryk
Tillykke med den - Apple Watch er et imponerende lille stykke tech !! Jeg købte for nogle måneder siden en 45mm version 7 med gps, men uden cellular (tror ikke jeg kunne undvære at have telefonen med alligevel). Den er jeg faktisk rigtig glad for og den er i rotation med mine andre ure og kommer på armen, når jeg har lyst til den slags !  Icon_smil Jeg kan desværre ikke bære uret udenfor mit kontor på arbejde, idet de fleste steder er klassificerede og mobile apparater er bandlyste.

Double wristing er ikke lige mig - prøvede det første gang jeg købte et iWatch (også den første udgave) og måtte hurtigt indse, at det ikke gik for mig. Jeg kan kun bekræfte, at funktionaliteten og relevansen i de nyere modeller har udviklet sig så meget, at uret nu rent faktisk kan bruges til andet og mere end bare en gimmick !!

Jeg har vendt uret, så drejeknappen vender ind mod armen - både så jeg undgår at den (pga. størrelsen på 45mm) gnaver i håndleddet, men også for at beskytte den, idet jeg går ud fra, at knappen (sammen med skærmen) er urets svageste punkt.

Jeg har tilkøbt en "braided solo loop" rem og kan varmt anbefale den - uret kom med en sort milanese mesh, der i den bredde som passer til 45mm gnaver lidt i mit håndled. Desuden ser den nye rem bare så meget bedre ud på trods af at den er mere anonym !  Icon_smil

İmage[/url]

[url=https://www.flickr.com/gp/epicameranist/dd6967V9vr]
İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Apple Watch unboxing - Nu med lidt første brugsindtryk - af pbr - 18-09-2022, 09:04 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)