incoming - "when I'm in Suzhou I wear my white Panda uniform, and two pair of jeans"
(08-08-2022, 03:21 PM)onkeldunkel Skrev: Endnu et hurtigt bud? Kunne det være denne her? :-)

İmage

Hvis det er, så er den MEGA fed og lug-to-lug er 47mm, så derfor vil den også virke større end 37mm :-)

https://www.ablogtowatch.com/aquastar-de...irst-look/

Mic drop? :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

BINGO !

Efter Willy’s uforbeholdne “anbefaling”

http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=...#pid332757

Er jeg nu den glade ejer af en Deepstar II. Den ankom mandag i sidste uge, og det var en lidt ambivalent følelse at modtage noget der var bestilt i november, men som jeg ikke har ligget søvnløs over siden, da jeg har haft supertravlt det sidste halve år.

Jeg var derfor lidt “et andet sted” da jeg modtog uret, og skulle lige i ur-mode igen inden jeg kunne mærke om det ville fungerer på længere sigt.

Efter en uge har jeg besluttet at det er en keeper. Størrelsen passer mit barnehåndled og det er nok den eneste mulighed for mig for at få en skin-diver case uden at der er overhang.
Vejret har været skiftende i den sidste uge, hvorfor jeg har haft fornøjelsen af at uret skifter udtryk idet dens grå sunburst skive fanger lyset forskelligt.

Er alt rosenrødt? - nope. Mit syn er ikke 20/20 og detaljerne på den blanke krans er næsten umulige at aflæse for mig med mindre jeg har læsebrillerne på. Også når viserne vandre over den lyse sub-dial kan det være svært at aflæse uden at skulle tippe uret for at få en reflektion, men det skulle jeg også på den 100k Octofinissimo jeg er hemmeligt forelsket i.

BOR lænken er fin og passer mig godt. Den er de ca $200 værd, som er ekstra prisen. Den er lavet med SEL som passer så stramt at der er _nul_ bevægelse mellem kasse og SELs. Det er selvfølgelig umiddelbart godt, men der måtte godt have været 0,01 mm mere tolerance, idet remstifterne nærmest sidder i spænd. Jeg har ikke erfaring med SELs, men tænker at jeg ville have hørt om det hvis nogen havde samme issue.

6787 Birkes til [mention]onkeldunkel [/mention]
for at have tålmodigheden til at lege med - spændende med dit overdub arbejde.

Ideen til AI temaet kommer fra den danske tech-podcast Techtopia, som af flere omgange har berørt AI, GPT-3 , overdub mm. Jeg skal ikke bruge det til noget profesionelt men forsøger til stadighed at forstå den teknologi som vi omgiver os med og som har en meget stor indflydelse på vores dagligdag om vi vil det eller ej. Hvis der er nogen der vil have links til de gratis “engines” jeg har brugt så skyd en PB eller en tråd i off-topic

Jeg undskylder på forhånd remmen:

İmage

/L
[-]
  • cfnissen
Svar

Beskeder i denne tråd
incoming - "when I'm in Suzhou I wear my white Panda uniform, and two pair of jeans" - af longbear - 08-08-2022, 08:07 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)