Mission to Basel - det lykkedes at få et Moonswatch
Hvad jeg kunne forstå på butikken i Amsterdam, så får de varer hver mandag. Det er rigtigt at enkelte modeller er mere populære end andre - Earth og Pluto er dem de sælger til sidst.

Tror egentligt de laver nok i forhold til konceptet med ikke at smide dem online og vi skal huske at de er håndøre vi taler om i prisstigning, hvis det skal købes ex. på DBA. Jeg så dem også gerne gå online, men så vil vi aldrig komme i nærheden af uret, da det vil tages af dem som bruger Bot’s, som vi også ser med sneakers.

De leverer i det mindste ure, tænk på Rolex som nu kun får til bestemte mennesker og os dødelige må give skyhøje priser hvis vi vil have et, de leverer jo heller ikke til alle. Så er det trods alt håndøre med et Swatch at skulle give er par tusinde mere.

Så synes egentligt de er meget fair, hvad man ikke kan sige om mange af de store på markedet, som “udvælger” dem de vil sælge til - hvorfor jeg aldrig mere kommer til at købe noget fra dem.
[-]
  • cfnissen
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Mission to Basel - det lykkedes at få et Moonswatch - af Appleboy - 24-07-2022, 09:42 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)