11-06-2022, 11:20 AM
(11-06-2022, 09:34 AM)aammat Skrev: Det har stået på min liste noget tid, men har været i tvivl om det ville se småt ud på armen, så dejligt at du havde billede og str på dit håndled.
Det er altid vanskeligt at bedømme størrelsen af ure på billeder - de forekommer altid større på håndleddet på fotos end i virkeligheden

Her et billede, der giver lidt mere perspektiv.

Men hvis man er vant til store ure, så er der alligevel en “tilvænningsperiode” på 2-4 dage, hvor ure mindre end dem man plejer at bære vil føles “små” uanset størrelsen
Derefter forsvinder denne følelse typisk. Det er naturligvis individuelt, men jeg er kommet frem til, at på trods af mit relativt store håndled på 20cm, så er mit “sweet spot” på ure mellem 38-40mm “give and take”

Jeg har ure der er større, men hvor størrelsen så kompenseres af andre kvaliteter
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)