21-11-2021, 03:48 PM
Rigtigt jeg bruger youtube en del når jeg leder efter viden om et ur, især Bills kanal.
På skrift holder jeg mig ligesom på youtube inden for ca. 5 sider.
Jeg gør det dog ikke så meget som tidligere fordi
1. Jeg ved hvilken ure jeg ønsker mig
2. Meget har fået et forretnings link og så forsvinder selvstændigheden (for mig)
Det jeg udfordre er blot Rodney at du (syntes jeg) modsiger dig selv ved at sige at køberne har krav på korrekt viden før de træffer en beslutning (uanset hvad den er) mens du på sammen tid lægger op til at din viden/holdning er mere ægte guld = holdning end andres som måske har den modsatte (og vil købe dette ur)
Og måske over all mener det stik modsatte af hvad du gør.
Det er netop der jeg altid siger omkring det med rådgivning søg den hos dem/nogen du har tillid til i det omfang du finder nødvendigt og træf derefter din beslutning.
Derfor mener jeg man skal være forsigtig med at fremlægge sin holdning så den kan opfattes som være den eneste rene sandhed omkring produktet.
Husk vi er forskellige derfor kan det parameteren du måler værdi i et ur på,
Være helt anderledes end dem andre måler ud fra, det har jeg oplevet mange gang, lige fra indkøb af Omega til modeure.
Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
På skrift holder jeg mig ligesom på youtube inden for ca. 5 sider.
Jeg gør det dog ikke så meget som tidligere fordi
1. Jeg ved hvilken ure jeg ønsker mig
2. Meget har fået et forretnings link og så forsvinder selvstændigheden (for mig)
Det jeg udfordre er blot Rodney at du (syntes jeg) modsiger dig selv ved at sige at køberne har krav på korrekt viden før de træffer en beslutning (uanset hvad den er) mens du på sammen tid lægger op til at din viden/holdning er mere ægte guld = holdning end andres som måske har den modsatte (og vil købe dette ur)
Og måske over all mener det stik modsatte af hvad du gør.
Det er netop der jeg altid siger omkring det med rådgivning søg den hos dem/nogen du har tillid til i det omfang du finder nødvendigt og træf derefter din beslutning.
Derfor mener jeg man skal være forsigtig med at fremlægge sin holdning så den kan opfattes som være den eneste rene sandhed omkring produktet.
Husk vi er forskellige derfor kan det parameteren du måler værdi i et ur på,
Være helt anderledes end dem andre måler ud fra, det har jeg oplevet mange gang, lige fra indkøb af Omega til modeure.
Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)