Citizen minireview + vs. Seiko SARB033
(14-11-2021, 08:48 PM)pbr Skrev: Oh, well..................... tak til "nikket" fra cfnissen, Jens, Miwes, PHO og willy Icon_rygklap Icon_smil

Men et review af et beskedent Citizen i den relativt lave prisende, uanset det er en ny automatisk model, har åbenbart ikke folks interesse uanset en grå og overskyet kold efterårsweekend - selv ikke i en sammenligning med Seiko SARB033.

Duly noted !!

Såeh, tilbage til de letkøbte posts med små gættekonkurrencer og flashing af fotos !

Hej Peter,

Damn, jeg er ked af at høre din reaktion, men kan faktisk godt forstå den. Man hælder hjerteblod, tid og bøvl med fotos i at dele noget, der er vigtigt for en og så er der bare trillende buske i prærievinden.

For mit vedkommende gav jeg din meget fine og grundige artikel ‘et nik’ men burde jo egentlig have kvitteret med skrevne ord for at kvittere for det du gav. For konsekvensen er jo, at ingen af os gider skrive mere hvis der ikke er reaktioner og måske endda diskussioner, tankevækkende kommentarer mv. Jeg kan ikke sige mig fri fra at have lavet samme regnestykke for nyligt.

Og det er sådan et forum dør. Det ville være trist. Dels da det for mig har været et fristed til at dele uroplevelser min kone ikke gad høre på. Men også et sted man kunne gå lidt dybere end bare at like og scrolle videre.

Så _min_ reaktion på din ‘opsang’ til os alle er at dele mere for at se om vi kan skabe lidt liv i kludene igen.

Tak for skubbet! Om vi når Geodoc niveauet ved jeg ikke, men hvis man ikke prøver, så rammer vi helt sikkert ingenting overhovedet.

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • khbk, pbr
Svar

Beskeder i denne tråd
Citizen minireview + vs. Seiko SARB033 - af pbr - 13-11-2021, 02:24 PM
Citizen minireview + vs. Seiko SARB033 - af pbr - 14-11-2021, 08:48 PM
Citizen minireview + vs. Seiko SARB033 - af cfnissen - 16-11-2021, 07:42 AM
Citizen minireview + vs. Seiko SARB033 - af tg - 16-11-2021, 06:58 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)