Citizen minireview + vs. Seiko SARB033
I har naturligvis ret allesammen - jeg kan ikke forvente, at folk straks falder over hinanden for at kommentere.

Men jeg skal da ærligt indrømme, at når man nu for første gang i lang tid tager sig sammen og lægger et stykke arbejde i at skrive et længere indlæg med et mini review af et ur, der prismæssigt og stilmæssigt burde have manges interesse, så er det en lidt tom fornemmelse at der er radiotavshed gennem næsten en hel weekend.

Bortset naturligvis fra de venlige sjæle, der gav indlægget like - hvis ikke det var sket, så havde det da været helt galt og så var jeg nok blevet endnu mere skuffet :-)

Og Willy har naturligvis ret - en dag, engang, en skønne dag osv. osv. er der måske en urtosse, der overvejer at købe et lignende ur, som kan have glæde af mit lille indlæg .......... selvom erfaringen jo dog viser, at folk ikke er voldsomt ivrige for at bruge søgefunktionen herinde ;-)

Tak til alle, der har kommenteret og støttet Icon_Up
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Citizen minireview + vs. Seiko SARB033 - af pbr - 13-11-2021, 02:24 PM
Citizen minireview + vs. Seiko SARB033 - af pbr - 14-11-2021, 08:48 PM
RE: Citizen minireview + vs. Seiko SARB033 - af pbr - 15-11-2021, 03:47 PM
Citizen minireview + vs. Seiko SARB033 - af tg - 16-11-2021, 06:58 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)