08-11-2021, 09:02 PM
Som tråden antyder, så har jeg et ur på vej, som jeg er overbevist om, bliver mit "go to" ur til mere eller mindre alt - det er et ur, der er tidløst, elegant, afslappet, robust uden at være et "felt ur" eller et dykkerur.
Nok et ur, jeg for 10 år siden, ikke ville have overvejet, men jeg må erkende, at min ursmag har ændret sig over tid (og bare rolig - det er ikke et guld-ur !)
Her kommer de første ledetråde - jeg vil dog først, når/hvis uret er gættet komme ind på prisniveau :-)
1) In house movement
2) Dato
3) "Stick hands"
4) Lænke
5) Mærket har produceret ure i over 100 år
Lad mig se, hvor gode I er !!!!
Nok et ur, jeg for 10 år siden, ikke ville have overvejet, men jeg må erkende, at min ursmag har ændret sig over tid (og bare rolig - det er ikke et guld-ur !)
Her kommer de første ledetråde - jeg vil dog først, når/hvis uret er gættet komme ind på prisniveau :-)
1) In house movement
2) Dato
3) "Stick hands"
4) Lænke
5) Mærket har produceret ure i over 100 år
Lad mig se, hvor gode I er !!!!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)