Pludselig kigger en IWC AT på mig fra kassen!
Joepete Skrev:Jeg må lige forhøre mig hos OM angående leveringstid. Men tre måneder... Icon_e_sad Det er godt nok skidt, synes jeg Icon_rolleyes Det er sådan noget, der kan få mig til at vende en producent ryggen, må jeg ærligt sige Icon_flov Er jeg for utålmodig, eller er det fair nok at forvente bare nogenlunde ok leveringstider (for mig omkring 14 dage)?

Hej John

Tror vist jeg må komme med nogle positive historier som modvægt. Jeg bestilte nogle stifter til mit 3536 for nogle måneder siden; der gik 3 dage så havde AD'er i København modtaget dem fra Schweiz. Det syntes jeg lyder tilfredsstillende? Jeg havde et IWC til service i Schweiz, der gik tre uger så var det retur, det syntes jeg er acceptabelt?

Tror det kan være en kombination af personer man taler med, AD'er, osv. Flere måneder er uhørt langsom og ikke acceptabelt men lad være med at male fanden på væggen nu.

Mvh
Michael
İmage
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Pludselig kigger en IWC AT på mig fra kassen! - af Black Seal - 28-05-2013, 08:38 AM
Re: Pludselig kigger en IWC AT på mig fra kassen! - af MichaelSC - 02-06-2013, 05:50 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)