01-05-2021, 12:46 PM
Mange tak og mærket Andersmann så jeg første gang ved CT-Watches, hvor Claus fortalte om et særdeles velbygget ur der stammer fra Hongkong, men det skal man ikke lade sig narre af, for Andersmann har også rødder i den schweiziske urindustri.
De er mest kendt for dykkerure og nu er der kommet denne chronograph bygget i en titaniums sandwich, hvilet jeg personligt rigtig godt kan lide og det gør da bestemt ikke noget at der ligger et ETA værk i deres ure.
Mærket forsøger at gøre sig bemærket i den store verden, men her i DK er der ikke mange som kender mærket, hvilket er lidt ærgerligt for de har som sagt noget at byde på grundet kvalitet / prisforhold.
Mvh. Michael
De er mest kendt for dykkerure og nu er der kommet denne chronograph bygget i en titaniums sandwich, hvilet jeg personligt rigtig godt kan lide og det gør da bestemt ikke noget at der ligger et ETA værk i deres ure.
Mærket forsøger at gøre sig bemærket i den store verden, men her i DK er der ikke mange som kender mærket, hvilket er lidt ærgerligt for de har som sagt noget at byde på grundet kvalitet / prisforhold.
Mvh. Michael
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
Elsker når ure kommer med en historie

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)