25-04-2021, 07:40 PM
Jeg synes det er fedt, at man for halvdelen (ish) af hvad en Submariner koster, kan få en Black Bay 58 med in-house værk og de detaljer som uret tilbyder. Det er ikke for sjov, at BB58 er blevet et mega populært ur, for Tudor har i den grad ramt plet med det ur. Jeg er vild med det, og dens alsidighed som den her post også viser, det passer fremragende til nærmest alle slags remme / lænke.
Desværre synes jeg, at BB58 synede af for lidt på mit håndled da jeg prøvede det, heldigvis eksisterer der jo også en 41 mm model, men jeg havde elsket hvis Tudor havde lavet den nye sølv udgave i 41 også, man kan dog klart fornemme 41 mm modellerne nok ikke er i lige så høj kurs som BB58 da der slet ingen opdatering var på den front i år.
Desværre synes jeg, at BB58 synede af for lidt på mit håndled da jeg prøvede det, heldigvis eksisterer der jo også en 41 mm model, men jeg havde elsket hvis Tudor havde lavet den nye sølv udgave i 41 også, man kan dog klart fornemme 41 mm modellerne nok ikke er i lige så høj kurs som BB58 da der slet ingen opdatering var på den front i år.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)