Jaeger-LeCoultre Polaris Mariner Memovox på armen!
(27-03-2021, 06:53 PM)pbr Skrev: Flot, men også meget stor - jeg husker din 1967 Polaris som et ret stort ur og den er jo næsten en dværg ved siden af !! Icon_e_biggrin1

Noget helt andet er, at jeg synes datovisningen ikke liner ret godt op i vinduet - måske er det fordi viserne er sat til kl. 12.00 og den er i gang med et datoskift ......... men alligevel - det præsenterer ikke uret særligt godt.

Sandt. Lidt kikset med datoskiftet.

De er samme størrelse, dvs 42 mm, så det er optisk bedrag med størrelsen.

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

(27-03-2021, 06:58 PM)jk Skrev: Jeg synes, det er et flot ur. Meget smuk blå skive, som du selv skriver. Det er da godt, de skriver "Diving" på skiven, når uret har glasbagkasse. Det forventer jeg normalt ikke på et dykkerur. Men en smuk skrivebordsdykker er det Icon_smil
JK

Enig. Det er et flot ur - med teknikken i orden, men klart til seriøs dels-diving

Claus

(27-03-2021, 10:05 PM)Miwes Skrev: ure med blå skive er klart noget der tiltaler mig og denne udgave er efter min mening et rigtig smukt ur Icon_Up

Ja, sjovt med de blå skiver. De kan altså et eller andet. Denne er også flot fordi den skifter farve afhængig af lyset.

Claus

(28-03-2021, 11:18 AM)khbk Skrev: Jeg håber, at uret ser bedre ud i virkeligheden.
Og situationen med den skæve dato er helt forfærdelig.
Det andet ur på billedet er da ok.
/
Kristen

Det er flottere i virkeligheden. Der var også lidt beskyttelsestape på hist og pist.

Ja, det andet er vel OK…

Claus

Nå, nu til det jeg har imod uret.

Jeg synes listeprisen er helt og aldeles ramt ved siden af skiven.

İmage

Og det er uanset om man minder sig selv om at det er med lænke mv.

Hvad siger I?

Claus

[-]
  • En_Nissen, Larsb, pbr
Svar

Beskeder i denne tråd
Jaeger-LeCoultre Polaris Mariner Memovox på armen! - af cfnissen - 28-03-2021, 11:32 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)