11-03-2021, 09:26 PM
Mange tak alle sammen. Ja, det er lidt anderledes, og så er det godt, at vi har forskellig smag. Jeg blev bare vildt betaget af uret.
Det er vist desværre en slet skult hemmelighed, at jeg er en ret dårlig fotograf
Selv med et Nikon spejlrefleks med originaloptik. Jeg har dog taget lidt flere billeder, og også nogle, der er lidt skarpere. Jeg prøver at poste et senere.
Det er netop det med personligheden.
Det var det. Selvfølgelig er meget lavet på maskiner. Kudoke arbejder med Habring og får en del derfra. Men finish og gravering er lavet i hånden, og det bilder jeg mig ind, at jeg kan se og føle.
Bagsiden

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
(11-03-2021, 10:06 AM)Miwes Skrev: Tillykke med det smukke ur Lars
Nu har jeg heldigvis set det flotte ur via nogle fede fotos i et af mine ur magasiner, så uden at det skal lyde nedsættende, så retfærdiggøre dine snap skud på ingen måde det smukke ur, så her må du lige oppe dig
Det er vist desværre en slet skult hemmelighed, at jeg er en ret dårlig fotograf
(11-03-2021, 10:37 AM)Stensbjerg Skrev: Stort tillykke![]()
fedt valg vild med dets personlighed og lay out.
Det er netop det med personligheden.
(11-03-2021, 04:22 PM)En_Nissen Skrev: Tillykke med det flotte ur!
Der er altså noget over sådan er ur, med så meget hånd finish. Jeg er helt sikker på det er alt ventetiden værd!
Det var det. Selvfølgelig er meget lavet på maskiner. Kudoke arbejder med Habring og får en del derfra. Men finish og gravering er lavet i hånden, og det bilder jeg mig ind, at jeg kan se og føle.
Bagsiden

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)