Fra den ene yderlighed til den anden - Aquadive
Det er et meget lækkert dykker ur Rune Icon_Up

Hvis jeg skulle ende med kun et ur (gud forbyde det), så er denne sværdvægter en fin kandidat og som man siger "du har jo kun brug for et godt ur", hvilket sagtens kunne være et ur af denne kaliber.

Gennem mine år med mange forskellige ure, har det største fokus være på dykkerure og gerne de lidt voldsommere af slagsen, så om det har været Breitling, Omega, Oris, Seiko, Panerai og et hav af mikromærker, så er denne Aquadive en sammenfatning af de mange forskellige mærker, hvilket måske lyder underligt, men hvis man er opmærksom på følgende, så giver det god mening.

1. uret har noget vintage over sig
2. det køre med et ETA værk
3. dele produceret dels i Tyskland og Schweitz
4. Materiale valget er fra øverste hylde, sådan nogenlunde (der findes selvfølgelig bedre værker)
5. Uret er justeret og testet inden det sendes til kunden.
6. suveræn betjening (skruekrone fanger let, drejekrans er perfekt, smart placering af Helium ventil, super kvalitets lænke osv.)
7. Trods voldsom vægt, et meget komfortabel ur på rette størrelse håndled

Ovenstående passer også på mange af mine andre ure, indrømmet, så ikke noget helt unikt kun ved dette ur, men det der trigger min ur-passion ved dette ur, er følelsen af noget voldsomt der bare er blevet den fedeste oplevelse, trods alle odds imod sig.

Mvh. Michael

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • runzuk5
Svar

Beskeder i denne tråd
Fra den ene yderlighed til den anden - af runzuk5 - 01-02-2021, 04:42 PM
Fra den ene yderlighed til den anden - af runzuk5 - 03-02-2021, 11:08 AM
RE: Fra den ene yderlighed til den anden - Aquadive - af Miwes - 17-02-2021, 11:27 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)