Ure på DR (Brian Lykke, Christian Lass, RedBar mm.) - i aften 13/2, kl 21:00
(16-02-2021, 04:01 PM)Janus2312 Skrev: Sikke da en kedelig debat det program kunne udløse! Jeg så programmet, mine voksne børn og min kone så det, og de forstår, bare lidt, bedre min fascination af de tikkende vidundere. Selv blev jeg så inspireret, at jeg købte et Rolex i søndags.....! Og sagt med en vis ironi, var der virkelig nogle som forventede at f.eks. Christian Haagen viste et Jaguar-ur frem, og så i hans lettere selvhøjtidelige stil, forklarede alle seerne, hvorfor det er et lorte-ur? Nej vel, det var vist ikke programmets intention. Derimod var der en del, f.eks. Brian Lykke, som tydeligt lod skinne igennem, at han også selv havde lidt problemer med at stå på mål, for sin interesse. Men sådan er vi samlere jo! Glade og entusiastiske, og lettere beskæmmede når vi skal forklare vores passion for udenforstående. Må vi få endnu flere som viser deres ure, stolt!, frem, hvad enten det er Jaguar eller Rolex!

Fedt at dine kære bedre forstår dig bedre nu! Jeg har selv haft samme oplevelse med familie og venner. Du kan nærmest se at de kigger på dig anderledes nu.

Og endnu bedre at det hjalp med til at inspirere dig til næste køb! hvilket Rolex fik du købt?

Og det er også - i mine øjne og for egen regning - hvad jeg synes er det gode ved fora som dette eller som RedBar eller en almindelig ‘non-branded’ gtg - at man kan dele sin glæde med ligesindede uanset om det er Jaguar eller Rolex mam har med.

Og dét er hvad jeg så i udsendelsen, da de brugte RedBar som eksempel på hvordan ur-nørder mødes.

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • Larsb
Svar

Beskeder i denne tråd
Ure på DR (Brian Lykke, Christian Lass, RedBar mm.) - i aften 13/2, kl 21:00 - af cfnissen - 16-02-2021, 06:37 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)