20-01-2021, 08:33 PM
(20-01-2021, 05:46 PM)KimT Skrev: Enig med det meste. Jeg er dog mest til de bølgede skiver, hvorfor jeg valgte den nyeste version. Og i øvrigt også på gummi, da jeg slet ikke kan med udseendet på lænken. Tillykke med uretEven with the wavy dial it is a beautiful watch,and i think yours looks much better on the rubber strap
Not that the bracelet is bad,but it takes something away from the watch in my opinion.
(20-01-2021, 06:47 PM)KOP Skrev: Tillykke med et dejligt ur, jeg havde det samme, dog i blå. Men min bonussøn fik den da han blev uddannet MP. Kigger misundelig på hans håndled når han gæster os.Yes i kept looking at my sons watch,until i thought enough is enough,i have to get one
Jeg må indrømme, jeg synes lænken bare ermen sådan er vi heldigvis forskellige.
I mine øjne et ikonisk ur som altid holder
again
(20-01-2021, 07:08 PM)Avantismo Skrev: Tillykke Willy.Thank you,its a long time since a new watch made me feel this happy.
Fedt ur
(20-01-2021, 05:08 PM)Stensbjerg Skrev: Mange af os har været på Seamaster og mange af os har fortrudt vi solgte,Thank you Jacob,and less of the oldtimer please
jeg har haft to hvor jeg mest fortyder jeg solgte den sidste.
Men så alligevel ikke for uden det move
var der ikke bliver noget Dornbluth, can't have them all.![]()
Stort tillykke med uret oldtimer.![]()
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)