Til orientering andgående VE Lunokhod
Hmmm, jeg prøver en gang til Icon_e_confused Og denne gang kommer det lige ud af posen.

Dette er et privatejet forum og ejerne bestemmer reglerne. Det betyder at jeg (som ejer) bestemmer hvordan forummet styres.
Kan man ikke lide måden det kører på er man velkommen til at vælge det fra....hvilket jeg gerne vil opfordre dem som ikke kan leve
med måden det køres på, til at gøre. Jeg har utallige gange skrevet/fortalt hvordan min holdning til reklamer (som ikke ændrer sig) er,
uanset om nogle finder det irriterende, naivt, eller bare forkert. Sådan er det bare.

Nogle reklamer er ok og andre er ikke ok. Det er en grænse som JEG sætter og som JEG håndhæver. Det er en balance som jeg løbende
arbejder med og tilpasser. At nogle føler forummet "flyder over" med reklamer er der bare ikke noget at gøre ved og det ændrer sig ikke
ved at vi åbenbart skal have debatten om det med jævne mellemrum.

Jeg arbejder hårdt for at skabe et forum som kan være til glæde for så mange som muligt, men det er umuligt at gøre alle tilfredse. Jeg
har så valgt at gøre dem der ikke kan lide reklamer utilfredse Icon_e_wink

Så jeg vil slutte med en opfordring (inden jeg låser tråden) lev med det, eller lad være. Der er et andet (reklamefrit) forum i DK man
kan tilvælge og på den måde slippe for reklamer hvis man ønsker det. Længere er den ikke.

Beskeder i denne tråd
Re: Til orientering andgående VE Lunokhod - af Black Seal - 30-05-2013, 10:29 PM
Re: Til orientering andgående VE Lunokhod - af Black Seal - 31-05-2013, 10:28 AM
Re: Til orientering andgående VE Lunokhod - af KimT - 31-05-2013, 09:30 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)