26-12-2020, 01:02 PM
Jeg kender ikke det vilde til mærket deres værk/set up generelt,
men for at det skal være en opgradering (som jeg forstår dig) i mine øjne,
fra Citizen (verdens 2 største producent) og deres pantenteret ECO drive værker,
så må det være noget helt specielt som du meget gerne må skrive mere om.
Hvor meget man kan stole på 5000 m (som jeg forstår dig tillægger du dette afgørende værdi)
fra dette mærke skal jeg ikke kunne sige da jeg ikke ved hvordan de tester deres ure.
Men omkring Citizen og Seiko har jeg læst en del og der kan man stole 100% på hvad de lover,
da de generelt tester til det dobbelte af hvad de lover på skiven.
Jeg har et beater Seiko som er lovet til 200m som er 31 år gammelt
uret bliver tryktestet hvert 2 år til 100m, det køre stadigvæk med de orginale pakninger.
Så hvad kan man stole på ?
En ting er at love noget som vi alle godt ved vi reelt aldrig tester = et gratis løfte,
jeg havde de samme tanker omkring det Helson jeg havde som var lovet til 2000m
men for at det skal være en opgradering (som jeg forstår dig) i mine øjne,
fra Citizen (verdens 2 største producent) og deres pantenteret ECO drive værker,
så må det være noget helt specielt som du meget gerne må skrive mere om.
Hvor meget man kan stole på 5000 m (som jeg forstår dig tillægger du dette afgørende værdi)
fra dette mærke skal jeg ikke kunne sige da jeg ikke ved hvordan de tester deres ure.
Men omkring Citizen og Seiko har jeg læst en del og der kan man stole 100% på hvad de lover,
da de generelt tester til det dobbelte af hvad de lover på skiven.
Jeg har et beater Seiko som er lovet til 200m som er 31 år gammelt
uret bliver tryktestet hvert 2 år til 100m, det køre stadigvæk med de orginale pakninger.
Så hvad kan man stole på ?
En ting er at love noget som vi alle godt ved vi reelt aldrig tester = et gratis løfte,
jeg havde de samme tanker omkring det Helson jeg havde som var lovet til 2000m
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)