Ure på DR (Brian Lykke, Christian Lass, RedBar mm.) - i aften 13/2, kl 21:00
(25-12-2020, 04:40 PM)Stensbjerg Skrev: I har det godt jeg var indlagt til at se teletubbies shit det var skidt Icon_e_biggrin1
men jeg nød det alligevel for tiden kommer aldrig igen, og børn er ( for mig) den største gave. Icon_not

Et ok program men heller ikke mere i min bog,
fandt mest glæde i at se gense det eneste Polaris jeg selv har haft i hænderne. Icon_drunken

Hahaha. Jeg føler med dig!

Synes nu egentlig det gjorde det godt og sobert ift. målgruppen som jo er de ‘civile’, dvs. dem der ikke er ramt af vires sygdom. Jeg havde frygtet fokus på penge-aspektet, fordi den er god i overskrifter.

Anyway, godt at Polaris vakte minder! Det var nu en hyggelig session!

Claus

Sent from my iPhone using Tapatalk

(25-12-2020, 05:02 PM)Avantismo Skrev: Jeg savnede en smule omkring at man godt kan finde stor glæde/passion i ure i pris gruppen under de meget dyre luxusure. 

Peters håndbyggede ur er i sandhed i særklasse, men jeg finder personligt utrolig meget urglæde hos Seiko, Sinn, Oris og andre urmærker under 50K. 

Jeg havde en lille scene med mit Casio G-shock og historien omkring G-Shock konceptet. 

Den er desværre klippet ud. Pyt

Det kan du godt have ret i. Som modvægt til Lass-uret og auktions-afsnittet.

Claus

Sent from my iPhone using Tapatalk

[-]
  • Larsb
Svar

Beskeder i denne tråd
Ure på DR (Brian Lykke, Christian Lass, RedBar mm.) - af cfnissen - 25-12-2020, 05:30 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)