Til orientering andgående VE Lunokhod
Ja, reklamering er tilladt og om/hvornår det bliver for meget er min vurdering. (ja, der er grænser, men det er mig der sætter dem)
Blandt andet vil der ikke komme popup-reklamer eller animerede reklamer på selve forummet, da disse forstyrrer læsningen IMO.

Bannere/links i folks signaturer kan man synes er irriterende, men de er et krav fra min side hvis man er forhandler.
Dette for at man skal kunne se at folk er forhandlere og på den måde være klar over at der kan være forskellige interesser.

Denne konkrete tråd synes jeg personligt ikke hører til på forummet uanset om folk er enige eller ej, men derimod på den relevante
salgsside hvor urene sælges fra. Dette har jeg talt med trådstarter om og vi er helt enige fremadrettet, så ingen problemer der.

Derudover rykkes denne tråd ned i Off-Topic, da man ikke just kan sige at det handler om ure (længere)

Beskeder i denne tråd
Re: Til orientering andgående VE Lunokhod - af Black Seal - 30-05-2013, 10:29 PM
Re: Til orientering andgående VE Lunokhod - af Black Seal - 31-05-2013, 10:28 AM
Re: Til orientering andgående VE Lunokhod - af KimT - 31-05-2013, 11:20 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)