Rolex-ure - "investering"
Ift. damemodellen, er de ikke hyped ligeså meget som herremodellerne, hvorfor man heller ikke betaler overpris for dem. Samtidig kan man heller ikke forvente nogen videre investering eller stigning på dem. Det er en helt anden historie med GMT´et, som man jo betaler en vanvittig pris for, men vil man have det, er det desværre vejen frem. 

Det er så godt som umuligt at få et fra en AD, med mindre man er virkelig godt "connected" hvilket gør at deres priser secondhand/grey er gået amok. Om det er en god investering at købe et til nuværende markedspris (ikke at forveksle med listepris) er umuligt at spå om. Det kan gå begge veje og nogle tror på at boblen på et tidspunkt springer, hvor andre mener det ikke kommer til at ske. Jeg aner det ikke, men vil sige at "boblen" jo ikke er sprunget endnu og mange har forventet det længe. Personligt ville jeg ikke købe et til de priser de ligger til, da jeg synes det er alt for mange penge ift. hvad man får og til de penge er der - for mig - mange mere interessante ure. Og så har jeg også svært ved at se de kan blive ved med at holde den kunstig høje pris eller stige mere. Men jeg kan sagtens tage fejl - det gør jeg jævnligt  Icon_e_biggrin1

Når alt det så er sagt - eller rettere skrevet, så har jeg det også sådan, at hvis det er det ur du vil have og kan leve med den viden at du betaler betydeligt over listepris, så gør det. Hvis det gør dig glad og du har pengene, så lever vi jo kun en gang  Icon_party
[-]
  • Avantismo, Jens
Svar

Beskeder i denne tråd
Rolex-ure - "investering" - af Malthe - 12-12-2020, 07:40 PM
Rolex-ure - "investering" - af Stenstrup - 13-12-2020, 07:16 PM
RE: Rolex-ure - "investering" - af onkeldunkel - 13-12-2020, 11:26 PM
RE: Rolex-ure - "investering" - af KimT - 14-12-2020, 10:14 AM
RE: Rolex-ure - "investering" - af Malthe - 14-12-2020, 05:02 PM
RE: Rolex-ure - "investering" - af mikkelbl - 14-12-2020, 10:25 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)