03-12-2020, 02:34 PM
(02-12-2020, 10:31 PM)runzuk5 Skrev: Personligt har jeg haft kendskab til Chotovelli igennem 12 år.Its got nothing to do with being a watch snob,and i am in no way in that category.China produce
Du betvivler historien men det må du om.
Jeg har ikke noget imod kinesiske dele. Jeg er ikke en snop. Der kommer gode solide dele derfra. Tiden er en anden.
Willy: jeg forstår ganske enkelt ikke dit behov for, at tale negativt om firmaer, som i din optik ikke er high End mærker.
Det handler vel om, at man som ur interesseret finder og køber ure, som taler til ens behov?
Jeg finder et spændende ur. Og straks falder hammeren. Det er ikke et forum værdigt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
some of the worlds top quality products.I just give my honest opinions about watches and i try
to help people who are new to watches to see the other side of the coin.There are loads of
real watch brands in this world,and there are loads of design brands.A new beginner could
maybe think after reading all your glowing reviews of Micro brands,get the wrong idea about
what most of them really are.That you believe all the sales rubbish they come with is entirely
up to you.But do not complain when others do not believe it.In the meantime i will always
try to give a honest opinion on all watches.What people think about that,does not worry
me at all. We are talking about dead things here,not peoples lives.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)