15-09-2020, 08:27 PM
Imponerede
Jeg gad virkelig godt kunne tage sådan nogle billeder :-). Jeg må øve mig noget mere :-)
Der er også denne her sælger på Omegaforums.net (han er også på C24). Han tager altid de samme billeder af de ure han har til salg og de er også virkelig flotte: https://omegaforums.net/threads/fsot-iwc...20.117445/. Specielt hans pocket shots er imponerede og han matcher bæltefarven til uret - totalt gennemført :-)
Jeg gad virkelig godt kunne tage sådan nogle billeder :-). Jeg må øve mig noget mere :-)
Der er også denne her sælger på Omegaforums.net (han er også på C24). Han tager altid de samme billeder af de ure han har til salg og de er også virkelig flotte: https://omegaforums.net/threads/fsot-iwc...20.117445/. Specielt hans pocket shots er imponerede og han matcher bæltefarven til uret - totalt gennemført :-)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)