Bless me, Father, for I have sinned (der må gættes)
(02-07-2020, 11:00 PM)onkeldunkel Skrev: Jeg er vild med denne her quiz og min score :-D. Ærlig talt er jeg dog lidt skuffet over billetterne - jeg ville hellere have haft bonus birkes :-D

EU's afdeling for tildeling af bonus birkes i forbindelse med offentligt udbud og ur-gætterier, oplyser desværre at bonus birkes ikke må tildeles som substitut for tillægspremier som er modtaget uden on den udbudte opgave.

Jeg kan helt undtagelsesvis bytte billetterne til en work shop med Broder Salsa, hvor han lærer dig at sorterer Müsli: "København er stadig kokos - og Madrid er rosiner" klokken 20:00 på torvet i Skala overfor Tivoli

En lidt alvorligere ting er at jeg er blevet kontaktet af urdebattens sikkerhedschef - Henri de Fortbras - som siger at din konto må være blevet hacket, idet din sidste besvarelse  er åbenlyst forkert taget div. hints i betragtning:
(02-07-2020, 05:48 PM)longbear Skrev: Vi skal til Schweiz - og krans/lynette har Tachy og kan ikke drejes.

Jeg ser derfor umiddelbart bort fra din besvarelse idet der måske er et sikkerhedsissue med din konto, og vil derfor ikke tildele dig Straf Sukat, som jo eller er den gængse fremgangsmåde
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Bless me, Father, for I have sinned (der må gættes) - af longbear - 03-07-2020, 12:38 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)