21-06-2020, 09:58 AM
Jeg plejer nu aldrig at skifte springbar ved skift til natorem og det er rigtig nok med svingende kvalitet omkring de sæt man kan købe af springbars i alle størrelser. Det er dog sådan at jeg endnu ikke har set selv billige sæt svigte, men her handler det mere om at de kan være for tynde eller tykke når de monteres og derved ikke sidder helt sikkert, men det er som sagt sjældent et problem.
Hvor du køber sæt i top kvalitet ved jeg ikke, men mine to sæt med mix størrelser har været sammen med de urmager sæt jeg har købt og de er okay synes jeg.
Jeg har kigget på forskellige sider på nettet efter sæt i bedre kvalitet, men det er svært at gennemskue synes jeg.
Held og lykke med at "udvide" din værktøjs samling og gør det nu, for det er så befriende at man selv kan klare de små justeringer og når alt kommer til alt er det ikke sværere at skifte et led eller rem, end at tage låget af en pakke smør
Hvor du køber sæt i top kvalitet ved jeg ikke, men mine to sæt med mix størrelser har været sammen med de urmager sæt jeg har købt og de er okay synes jeg.
Jeg har kigget på forskellige sider på nettet efter sæt i bedre kvalitet, men det er svært at gennemskue synes jeg.
Held og lykke med at "udvide" din værktøjs samling og gør det nu, for det er så befriende at man selv kan klare de små justeringer og når alt kommer til alt er det ikke sværere at skifte et led eller rem, end at tage låget af en pakke smør
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
Elsker når ure kommer med en historie

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)