22-05-2020, 09:13 PM
(22-05-2020, 06:56 PM)willy Skrev:(22-05-2020, 06:19 PM)onkeldunkel Skrev: Takker - mit problem er, at jeg har købt det af en privat sælger på C24 og så har jeg ikke automatisk ret til at sende det tilbage :-/. Så nu har jeg startet en klageproces og så må vi se hvad der kommer ud af det. Jeg betalte for et nyt/ubrugt ur, så det vil jeg egentlig gerne have, men nu må vi se hvad sælger siger - indtil videre lover det ikke for godt. Jeg er faktisk ikke rigtig klar over hvad C24 kan/vil gøre når det er en privat sælger.I hope you get a good ending to this.And i hope C24 deal with this guy.Apart from that it is
a great watch that i also own.In my opinion the best Sports Rolex ever made.Have you read the reviews
on the Rolex forum? I keep my fingers crossed for you get a happy ending to this problem.
Tak skal du have - det håber jeg også. Det er heldigvis småting - jeg synes bare det er mega irriterende når man skriver Ubrugt og Som nyt uden synlige brugsspor. Jeg har faktisk ikke læst på Rolex forum, men det vil jeg gøre. Jeg har til gengæld læst mange andre anmeldelser og se alle videoer der er lavet om det :-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
(22-05-2020, 07:00 PM)MichaelA Skrev: Sådan en fusker!
Ja, det er lidt irriterende. I får lige et par billeder og ja, jeg ved godt det er småting, men det blev købt som ubrugt :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)