M.A.T. ure
Hej

Fedt at følge din evige ur rejse. Du har jo efterhånden været langt omkring, både i den tunge ende, men især jo med de lidt mere nyere ure, fra små firmaer i østen og andre dele af verden. Og boede jeg tættere på Claus, havde jeg sikkert også som dig været mere hook på disse ure.....

Det er dejligt at der stadig er passion for ure af den slags her på forum, omend det jo er druknet lidt i dyre ure, som får en del mere opmærksomhed.

Selv er jeg langt mere glad for mine ure i den lave ende af skalaen og burde egentligt bare sælge de tre Panerai ure jeg har tilbage i kassen, da de praktisk talt ikke siger mig noget mere, da der er gået for meget pris stigning i den og hype omkring "ok du var den rigtige person og fik lov til at købe" - jeg kender en som har været på ventelisten til et SUB hos en af de helt store AD'er i Danmark nu på 3 år, men enten må den liste være meget lang, eller er han måske for "alm" til at få lov. Så jeg er stået af på lortet og søger i andre retninger. Derfor er det også forfriskende, at du stadig dykker derned og glæder os med forumets flotteste billeder og egne videoer - det blev måske lidt politisk, men det er ikke for at træde nogen over tæerne :-) - "It's a free world".

Så respekt herfra, men det ved du jo allerede godt :-) og dejligt du er så passioneret samler, ikke kun med ure, men bare samler af hvad der lige fanger interesse. 

Torben
Svar

Beskeder i denne tråd
M.A.T. ure - af Miwes - 15-05-2020, 02:36 PM
RE: M.A.T. ure - af Stensbjerg - 15-05-2020, 04:36 PM
RE: M.A.T. ure - af Miwes - 15-05-2020, 05:38 PM
RE: M.A.T. ure - af Appleboy - 17-05-2020, 09:44 AM
M.A.T. ure - af Miwes - 17-05-2020, 10:44 AM
RE: M.A.T. ure - af Appleboy - 17-05-2020, 10:58 AM
RE: M.A.T. ure - af Miwes - 17-05-2020, 09:13 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)