Har du...
Hej Jacob og andre ur-venner

Jeg har heldigvis ikke mistet glæden over at gå med ur og har vel været meget tro mod at være anderledes i mine valg. Det har ikke været et issue at skulle være anderledes og ikke vælge de mere kendte mærker, men der er dog sket en markant ændring omkring min trang til store vulgære ure (som jeg stadig kan lide), men der er sket en kæmpe glæde ved også at gå med små fine ure, som min Maurice Lacroix Masterpiece MP6178-SS001-12E og i det hele taget de finere ure, har klart fået en plads i mit hjerte og ikke at forglemme mit Longines Legend Diver, så de mere klassiske ure vinder indpas og det er klart en ændring.

Der er heldigvis stadig plads til min trang til "tool ure" hvor før var det ofte et G-SHOCK der blev valgt, men igen slog min nysgerrighed til og et valg faldt på M.A.T. Terra som jeg så også fik lyst til at lave en rem til og uret. Denne kombination er en god fornemmelse og uret måler de 44mm hvilket er ideal størrelsen for mine håndled, men kunne sagtens se i fremtiden at et ur på 40mm ville kunne komme på tale, da jeg som sagt er blevet hook på også at Down-size mine ure.

Der har perioder hvor jeg har bandet det hele langt væk...den trang der koster så mange penge og hvorfor er det så vigtigt for en at finde det "perfekte ur" , men så har jeg fundet en pind og bide i, indtil krampen holdt op og jeg atter havde kontakt til hjernen ;-)

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • cfnissen, Stensbjerg
Svar

Beskeder i denne tråd
Har du... - af Stensbjerg - 25-04-2020, 08:53 PM
Har du... - af cfnissen - 26-04-2020, 08:35 AM
RE: Har du... - af KimT - 26-04-2020, 09:28 AM
RE: Har du... - af Miwes - 26-04-2020, 12:35 PM
RE: Har du... - af willy - 26-04-2020, 02:31 PM
RE: Har du... - af Appleboy - 26-04-2020, 04:09 PM
RE: Har du... - af Stensbjerg - 26-04-2020, 05:27 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)