16-04-2020, 09:46 AM
Jeg mener man der skal skelne mellem butik og en udstilling som også handler om salg
det er er jeg med på men alt andet end lige så er der sat flere skibe = brugte penge på de tiltag
Som skal ind igen og gerne mere til for at disse begivenheder kan gentages.
Jeg har været til et på Børsen og da var da fint, men overordnet set bryder jeg mig ikke om
At døde ting bliver "ophøjet" på denne måde, jeg er i dag til mere low key events.
Nok fordi jeg er blevet ældre og har været med til en del af denne type events
I bil branchen det er et show hvor vilde ting kan og helst skal ske (jeg har da også oplevet min del)
Generelt kan man sige det hele helst skal opfattes som dyrt.
Så det er også teater som kræver at nogen vil spille med,
Hvilke jeg overordnet set ikke har lyst til mere.
Men respekt for at nogen vil bruge tid og egne penge på at sætte disse events op,
Og i det lys ser jeg intet forkert i at kræve en entre, det er jo ikke en institution på stats støtte
Men en forretning som skal løbe rundt.
det er er jeg med på men alt andet end lige så er der sat flere skibe = brugte penge på de tiltag
Som skal ind igen og gerne mere til for at disse begivenheder kan gentages.
Jeg har været til et på Børsen og da var da fint, men overordnet set bryder jeg mig ikke om
At døde ting bliver "ophøjet" på denne måde, jeg er i dag til mere low key events.
Nok fordi jeg er blevet ældre og har været med til en del af denne type events
I bil branchen det er et show hvor vilde ting kan og helst skal ske (jeg har da også oplevet min del)
Generelt kan man sige det hele helst skal opfattes som dyrt.
Så det er også teater som kræver at nogen vil spille med,
Hvilke jeg overordnet set ikke har lyst til mere.
Men respekt for at nogen vil bruge tid og egne penge på at sætte disse events op,
Og i det lys ser jeg intet forkert i at kræve en entre, det er jo ikke en institution på stats støtte
Men en forretning som skal løbe rundt.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)