09-04-2020, 04:19 PM
Jeg bryder mig ikke om når rolex laver urskiver med romertal eller arabiske tal.. IWC og Nomos har feks flotte urskiver med arabiske tal.
Men rolex ser bare så forkert ud når de laver disse urskive designs..!
Jeg bryder mig heller ikke om AP RO Offshore.. virkelig grimme ure !
Og at rolex åbenbart har alt for mange med klam “Randers/Brian/mellemøstlig”” design fatter jeg hat af!? Alle de diamanter og rene guld ure?!? Det er ufatteligt pinligt synes jeg!
Og især Richard Mille bryder jeg mig især ikke om!! Jacob & Co. Minder meget om RM men RM er dog i en liga for sig selv når det kommer til smagsløse ure!
Hvis disse ure var lavet af Daniel Wellington eller lignende mærke så havde vi alle sammen grinet af dem og sagt det var verdens grimmeste ure!!
Men til sidst så respekterer jeg selvfølgelig at ALLE har FORSKELLIG SMAG
Men tråden hedder nu igen “ting jeg ikke bryder mig om”..
Mvh Malte
Sent from my iPhone using Tapatalk
Men rolex ser bare så forkert ud når de laver disse urskive designs..!
Jeg bryder mig heller ikke om AP RO Offshore.. virkelig grimme ure !
Og at rolex åbenbart har alt for mange med klam “Randers/Brian/mellemøstlig”” design fatter jeg hat af!? Alle de diamanter og rene guld ure?!? Det er ufatteligt pinligt synes jeg!
Og især Richard Mille bryder jeg mig især ikke om!! Jacob & Co. Minder meget om RM men RM er dog i en liga for sig selv når det kommer til smagsløse ure!
Hvis disse ure var lavet af Daniel Wellington eller lignende mærke så havde vi alle sammen grinet af dem og sagt det var verdens grimmeste ure!!

Men til sidst så respekterer jeg selvfølgelig at ALLE har FORSKELLIG SMAG
Men tråden hedder nu igen “ting jeg ikke bryder mig om”..
Mvh Malte
Sent from my iPhone using Tapatalk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)