07-04-2020, 11:57 AM
Så kom tiden til lidt micro-brand.
Jeg har gennem årene været forbi “the usual suspects” i form af omega, Tudor og Rolex, og der var ét ur som jeg var voldsomt ked af at måtte sende videre, mere specifikt Tudor Pelagos LHD.
Jeg måtte bare erkende at størrelsen på de 42mm og med den jævnt høje tykkelse, så var det for voldsomt til mig.
Jeg elskede udseendet, snowflake viserne osv.
Jeg faldt (endnu en gang) for et par uger soden over NTH urene, og måtte bare prøve dem, så bestilte et Näcken Modern Blue, og jeg må erkende at jeg har glædet mig på niveau med hvis det var et Rolex eller lignende.
40 mm
11,5 mm tykkelse
Safir glas
Miyota 9015 urværk
Matblå Skive
Dato kl 6
Stål bezel i blå
Vild lume (også på bezel og crown)
For under 5500,- var det en nem beslutning.
Eneste anke er at jeg ikke er så glad for lænken, hvilket ikke gør noget da den kommer til at leve på en erikas originals når den kommer.
Uret er en kamæleon, det går fra gråligt over noget grønlig og til kongeblå.
Jeg er MEGET tilfreds.
Jeg har gennem årene været forbi “the usual suspects” i form af omega, Tudor og Rolex, og der var ét ur som jeg var voldsomt ked af at måtte sende videre, mere specifikt Tudor Pelagos LHD.
Jeg måtte bare erkende at størrelsen på de 42mm og med den jævnt høje tykkelse, så var det for voldsomt til mig.
Jeg elskede udseendet, snowflake viserne osv.
Jeg faldt (endnu en gang) for et par uger soden over NTH urene, og måtte bare prøve dem, så bestilte et Näcken Modern Blue, og jeg må erkende at jeg har glædet mig på niveau med hvis det var et Rolex eller lignende.
40 mm
11,5 mm tykkelse
Safir glas
Miyota 9015 urværk
Matblå Skive
Dato kl 6
Stål bezel i blå
Vild lume (også på bezel og crown)
For under 5500,- var det en nem beslutning.
Eneste anke er at jeg ikke er så glad for lænken, hvilket ikke gør noget da den kommer til at leve på en erikas originals når den kommer.
Uret er en kamæleon, det går fra gråligt over noget grønlig og til kongeblå.
Jeg er MEGET tilfreds.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)