18-03-2020, 10:28 AM
Hmmm.... jeg prøvede det kun meget hurtigt, men den blå gummirem virkede bare utrolig tynd i det sammenlignet med Seiko. Når alt vender tilbage til normalen, så må jeg prøve det igen :-D
Jeg forstår det fuldt ud mht. mc'erne. Min kørte maks. 10 ture inden jeg solgte den sidste år. Alligevel savner jeg den :-D. Det bliver formenligt også forstærket af, at jeg arbejder så meget hjemme. Så kunne jeg virkelig godt bruge at køre en god tur på motorcykel en gang i mellem!
Jeg forstår det fuldt ud mht. mc'erne. Min kørte maks. 10 ture inden jeg solgte den sidste år. Alligevel savner jeg den :-D. Det bliver formenligt også forstærket af, at jeg arbejder så meget hjemme. Så kunne jeg virkelig godt bruge at køre en god tur på motorcykel en gang i mellem!
(17-03-2020, 11:28 AM)KimT Skrev: Jeg har haft flere Seiko på gummi og har på ingen måde været skuffet de mange gange jeg har prøvet Omega´s nye remme?
Mht. mc´erne, så ville jeg som sådan gerne beholde dem, men med det nye job er jeg så meget væk at de ikke vil blive brugt. Sidste år var de startet EN gang og der blev kørt maks. 50 km, så de skal videre.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)