27-05-2013, 04:35 PM
Jeg er 100 pct. sikker på, at jeg først blev tilbudt uret til 55k, og da jeg så oplyste, at jeg ønskede to stk., hvis han kunne give en bedre pris, så gik han med på 50k. Jeg kan ikke præcist huske tidspunktet - og dermed ikke finde frem til nyprisen - men måske Jacob kan, da han var personen, der muligvis var interesseret i DS nr. 2.
Når det så er sagt, så kan jeg ikke udelukke, at prisen var fiktiv, og AD bare ønskede at få mig i butikken i et håb om så at lukke en handel, men sådan tror jeg nu ikke, at AD'er - eller andre professionelle sælgere - agerer. Det skal desuden siges, at AD'eren havde to DS i butikken. Måske har han haft dem liggende længe og ville af med dem? Hvad ved jeg?
Men ovenstående hører klart fortiden til, og vi kan hurtigt blive enige om, at man i dagens Danmark ikke får tilbudt et nyt DS hos AD til 50k. Øv øv øv
Pointen er mere, at der ER rabat at hente på Rolex sportsmodeller i stål, hvilket Slettegaards indlæg også dokumenterer.
Når det så er sagt, så kan jeg ikke udelukke, at prisen var fiktiv, og AD bare ønskede at få mig i butikken i et håb om så at lukke en handel, men sådan tror jeg nu ikke, at AD'er - eller andre professionelle sælgere - agerer. Det skal desuden siges, at AD'eren havde to DS i butikken. Måske har han haft dem liggende længe og ville af med dem? Hvad ved jeg?
Men ovenstående hører klart fortiden til, og vi kan hurtigt blive enige om, at man i dagens Danmark ikke får tilbudt et nyt DS hos AD til 50k. Øv øv øv

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)