14-02-2020, 09:53 PM
Mange tak! Ja den er lækker! Virkelig en flot skive syntes jeg! Dog har lænken kun et "presset" spænde så det er lidt som man kan forvente spændet, men et af hans delmål var et justerbart spænde men der har været en del problemer med dem, pga titaniummet, og det var vist første gang fabrikken har lavet det, så han har startet med at sende urene afsted uden, så kommer det senere! Regner også med jeg laver et review/unboxing en af dagene!
Men som et kickstarter ur er jeg sku godt tilfreds!
Har også fået en læder lomme eller hvad det hedder på dansk, som er ret lækker!
Haha okay guilty as fuck jeg havde set prisen som værende latterlig høj.. Må have set helt forkert.. Kan da godt se prisen ikke er så gal haha
Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Og den speedy er hammer fræk! Har en drøm om at eje en engang.. Men ja.. Der er sku nok at bruge pengene på
Men som et kickstarter ur er jeg sku godt tilfreds!
Har også fået en læder lomme eller hvad det hedder på dansk, som er ret lækker!Haha okay guilty as fuck jeg havde set prisen som værende latterlig høj.. Må have set helt forkert.. Kan da godt se prisen ikke er så gal haha
Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Og den speedy er hammer fræk! Har en drøm om at eje en engang.. Men ja.. Der er sku nok at bruge pengene på

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)