14-02-2020, 12:49 AM
Det er jo efterhånden umuligt at finde sports Rolex og andre populære ure hos autoriserede forhandlere. @cfnissen gav mig et godt råd, da jeg skulle til New York, så besøgte idag 47th street 
Her er alle de stål Rolex forhandlerne mangler: Batman, Batgirl, Daytona og et par Pateks

Lidt flere Rolex, inklusiv lidt ældre 1675'ere, lidt Hublot, Patek mm

Nogen har kedet sig lidt og har fået PVD behandlet et Milguas og to Daytona'er

Lidt flere Rolex

Og så det vildeste vindue hvor der vel er RM for over 20 mDKK?

Det virker helt bizart at alle de ure man ikke kan opdrive nogen steder, er at finde i hobetal her. De bliver næsten uinteressante fordi der er så vulgært mange, stillet op så "skødesløst".
Nogen af sælgerne er hyper aggressive, mens andre er flinke urnørder. Faldt i snak med en af dem som vi sludrede med en 10 minutters tid.
Nogen af de spørgsmål man står med er:
- Hvordan skaffer de alle de ure?
- Hvordan skaffer de kapitalen til alle de ure? Der er immervæk for nogen millioner?
- Hvordan er de forsikrede? De fleste er små butikker, uden sikkerhed, ingen sluser eller noget.
Lidt af en oplevelse. Mit 116710LN kunne tiltrække sig en smule opmærksomhed det var der flere der gerne ville have i vinduet
Måske også et godt entry level når nu alt det andet er rocker dyrt.
Sent from my iPad using Tapatalk

Her er alle de stål Rolex forhandlerne mangler: Batman, Batgirl, Daytona og et par Pateks

Lidt flere Rolex, inklusiv lidt ældre 1675'ere, lidt Hublot, Patek mm

Nogen har kedet sig lidt og har fået PVD behandlet et Milguas og to Daytona'er

Lidt flere Rolex

Og så det vildeste vindue hvor der vel er RM for over 20 mDKK?

Det virker helt bizart at alle de ure man ikke kan opdrive nogen steder, er at finde i hobetal her. De bliver næsten uinteressante fordi der er så vulgært mange, stillet op så "skødesløst".
Nogen af sælgerne er hyper aggressive, mens andre er flinke urnørder. Faldt i snak med en af dem som vi sludrede med en 10 minutters tid.
Nogen af de spørgsmål man står med er:
- Hvordan skaffer de alle de ure?
- Hvordan skaffer de kapitalen til alle de ure? Der er immervæk for nogen millioner?
- Hvordan er de forsikrede? De fleste er små butikker, uden sikkerhed, ingen sluser eller noget.
Lidt af en oplevelse. Mit 116710LN kunne tiltrække sig en smule opmærksomhed det var der flere der gerne ville have i vinduet
Måske også et godt entry level når nu alt det andet er rocker dyrt. Sent from my iPad using Tapatalk
Tudor Pelagos (25500TN)
Revue Thommen Moon Phase (16066.2537)
Certina DS Podium
Med venlig hilsen,
Rune
Tudor Heritage Chrono Blue (70330B)
Tudor Pelagos (25500TN)
Revue Thommen Moon Phase (16066.2537)
Certina DS Podium

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)