12-02-2020, 10:44 PM
(12-02-2020, 10:04 PM)longbear Skrev: Hvis man rent faktisk er en god kunde forventer man vel også en form for gengældt respekt fra forhandleren, og ikke at AD'en bare skyder alle sine ure af til den næste busfuld turister der kommer ind i butikken.
Det er jo i mine øjne ikke et legitimt eksempel/argument !!
Hvis man nu er et ganske almindeligt "fastboende" menneske, der kommer ind i butikken og rent faktisk har banket pengene til et ur sammen, er man vel ikke en "turist der lige er steget af bussen", men potentielt en ny god kunde !!??
Hvis AD´erne kun sælger til dem, der før har købt (måske endog flere ure) hos dem, så render de sgu på et tidspunkt tør for kunder .............. og tør for de potentielt nye kunders respekt !!
Jeg skal ærligt indrømme, at det pisser mig gevaldigt af, at blot fordi jeg ikke har købt 2-3 Rolex´er hos en AD tidligere (eller iøvrigt er noget "ved musikken"), så skal jeg betale dobbelt pris hos en grey market dealer (uden at ville genere disse) !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)