02-02-2020, 11:01 PM
Tænkte på at give tråden et twist hvor man lister de biler
man her ejet i sin karriere her dem som jeg har været registeret ejer af.
1. Ford Capri (noget før jeg fik kørekort) den første bil jeg selv stod for/solgt
2. Skoda Rapid "lærlinge bilen" sjov bil.
3. Alfa Romeo GTV (alle petrol heads skal have ejet en) smuk bil med gude køreegenskaber.
4. Lada 2105 (vinter bil for alfaen) røg dog hurtig igen da hardcore fan bare ville eje den.
5. Wartburg (endnu en vinter bil) drift sikker as hell friløbet genialt til vinter kørsel.
6. Wartburg lavet til "mig selv" men hard core fan kom og ville eje den så den røg hurtig igen.
7. Toyota Carina II behagelig bil gør hvad den skal og svigter aldrig en ægte Toyota
8. Toyota Corolla 1.6 St.car hurtig ude pga. Manuelt gear (fruen vil have auto) og jeg er ikke til familie kasser
9. Honda Civic 1.6 VTI en ægte GTIer men pas på kørekortet for den elsker ballade
10.Toyota Camry 2.2 super cruiser som danskerne aldrig har "opdaget"
11.Toyota Starlet super kvalitet på beskedent budget en ægte made in Japan Toyota
12.Kia Sephia vi fandt aldrig hinanden så solgte den hurtig fordelagtigt igen.
13.BMW 518 (E28) dejlig behagelig vogn uden en masse kindergarden systemer
14.BMW 520 (E39) lækker bil med et super mix af komfort og sport
15.Audi A4 2.6 udmærket vogn men VAG fan bliver jeg aldrig.
16.Mercedes 180 dejlig vogn mere sat op til komfort end sport hvilke i dag passer mig perfekt
17.Opel Corsa 1.8 GSI min nuværende vogn som kom i garagen ved en tilfældighed, en ok vogn.
18. Kia Ceed 1.6 fik et tilbud som var uforsvarligt ikke at tage imod så den tog over fra Corsaen.
man her ejet i sin karriere her dem som jeg har været registeret ejer af.
1. Ford Capri (noget før jeg fik kørekort) den første bil jeg selv stod for/solgt
2. Skoda Rapid "lærlinge bilen" sjov bil.
3. Alfa Romeo GTV (alle petrol heads skal have ejet en) smuk bil med gude køreegenskaber.
4. Lada 2105 (vinter bil for alfaen) røg dog hurtig igen da hardcore fan bare ville eje den.
5. Wartburg (endnu en vinter bil) drift sikker as hell friløbet genialt til vinter kørsel.
6. Wartburg lavet til "mig selv" men hard core fan kom og ville eje den så den røg hurtig igen.
7. Toyota Carina II behagelig bil gør hvad den skal og svigter aldrig en ægte Toyota
8. Toyota Corolla 1.6 St.car hurtig ude pga. Manuelt gear (fruen vil have auto) og jeg er ikke til familie kasser
9. Honda Civic 1.6 VTI en ægte GTIer men pas på kørekortet for den elsker ballade
10.Toyota Camry 2.2 super cruiser som danskerne aldrig har "opdaget"
11.Toyota Starlet super kvalitet på beskedent budget en ægte made in Japan Toyota
12.Kia Sephia vi fandt aldrig hinanden så solgte den hurtig fordelagtigt igen.
13.BMW 518 (E28) dejlig behagelig vogn uden en masse kindergarden systemer
14.BMW 520 (E39) lækker bil med et super mix af komfort og sport
15.Audi A4 2.6 udmærket vogn men VAG fan bliver jeg aldrig.
16.Mercedes 180 dejlig vogn mere sat op til komfort end sport hvilke i dag passer mig perfekt
17.Opel Corsa 1.8 GSI min nuværende vogn som kom i garagen ved en tilfældighed, en ok vogn.
18. Kia Ceed 1.6 fik et tilbud som var uforsvarligt ikke at tage imod så den tog over fra Corsaen.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)