01-02-2020, 07:21 PM
Ååhhh hvor jeg dog ELSKER Omega Globemaster !!! 
Et af de mest undervurderede ure der findes!
Det tager det berømte og dejlige “Pie Pan” design ind i nutiden på en fantastisk måde!
Jeg synes omega har den klart bedste kollektion;
Seamaster 300m er blevet langt bedre og pænere efter den sidste opdatering i 2018 og seamaster 300 der kom i 2015 er i mine øjne det smukkeste decideret dykkerur sammen med Tudor BB58, JLC Polaris og Glashutte SeaQ. Oris 65 skal også nævnes!
speedmaster modellerne er jo nok det mest berømte omega ur!
Aqua Terra er simpelthen et af de smukkeste sports ure med lidt dress over sig! Datejust med riflet lynette og jubilee er det eneste der overgår Aqua Terra i den pris klasse indenfor denne slags kategori ure! :-)
Også Constellation Globemaster som rosinen i pølseenden.. sikke et smukt ur mand!
Aqua Terra er et dressy sportsur.
Globemaster er er sporty dressur!
Omega is killing it at the moment..
Sent from my iPhone using Tapatalk

Et af de mest undervurderede ure der findes!
Det tager det berømte og dejlige “Pie Pan” design ind i nutiden på en fantastisk måde!
Jeg synes omega har den klart bedste kollektion;
Seamaster 300m er blevet langt bedre og pænere efter den sidste opdatering i 2018 og seamaster 300 der kom i 2015 er i mine øjne det smukkeste decideret dykkerur sammen med Tudor BB58, JLC Polaris og Glashutte SeaQ. Oris 65 skal også nævnes!
speedmaster modellerne er jo nok det mest berømte omega ur!
Aqua Terra er simpelthen et af de smukkeste sports ure med lidt dress over sig! Datejust med riflet lynette og jubilee er det eneste der overgår Aqua Terra i den pris klasse indenfor denne slags kategori ure! :-)
Også Constellation Globemaster som rosinen i pølseenden.. sikke et smukt ur mand!
Aqua Terra er et dressy sportsur.
Globemaster er er sporty dressur!
Omega is killing it at the moment..
Sent from my iPhone using Tapatalk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)