26-12-2019, 09:03 PM
(26-12-2019, 08:20 PM)KimT Skrev: Nu får du lige min helt subjektive mening og du skal ikke ligge mere i det end detHej Kim
Jeg tager alt positivt og er glad for dit input
Chronografen i ADLC var eneste måde at prøve størrelse og fit på det jeg oprindeligt mødte for i butikken, den store nye Chronograf i klassisk gul TT. Gummilænken følger med i pakken. Måske Cartier næste år laver "time-date only" i XL så det passer til mit håndled.
Tænker du også skive/look ser mærkeligt ud, når du ikke der den med gummi (
https://www.cartier.eu/en/collections/wa...watch.html
(26-12-2019, 08:20 PM)KimT Skrev: Chronografen på gummilænke ligner simpelthen noget der er løgn. Jeg synes ikke skiven med chronograf er særlig harmonisk >>og lænken.... den har jeg slet ikke ord for![]()
Et klassisk Santos i guld/stål holder derimod hele vejen efter min mening, men idet du skriver at det ikke sidder godt på din >>arm, tænker jeg at det vil være en dårlig ide at købe det.
Mht. det du skriver om TT, så kan jeg godt forstå dig. Personligt kan jeg godt lide den slags ure, men det er selvfølgelig meget >>smag og behag. Jeg har et ældre klassisk Santos i det man dengang kaldte herremodellen, men i dag sikkert vil betegne som et >>dame ur (min hustru bruger det i øvrigt også flittigt)
Jeg er jo "ny i TT", og tror og håber ikke det bare er en dille hos mig. Jeg har en del ure i stål, og synes TT tilfører noget nyt og varmt på en gang. Tænker bare at jeg evn. vil tage et større slag ved gensalg med en Cartier end f.eks. ny Daytona TT. Sidstnævnte er nyt, men minder om flere stålure jeg har, og samtidigt vil jeg gerne prøve en anden form på urkasse.
Synes også det du viser, særligt det massive fra Dreamwatch.dk, er super flot??
(26-12-2019, 08:20 PM)KimT Skrev: P.s.Det du skriver med at større = blæret kan jeg slet ikke følge.
Et lækkert ur du har tænkt over, sat dig ind i og købt for din egen skyld er blæret ligegyldigt hvilken størrelse det er
Tak. Med "blæret" mener jeg blot at jeg nogle gange, hvor jeg laver forskellige ting og møder forskellige mennesker på samme dag, har brug for at "lay low" / holde lav profil. Få uret ind under skjorten, og det kan jeg ikke med kæmpe XL

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)