18-10-2019, 08:38 PM
Når det kommer til ALS hører jeg indtil videre til dem, der må glæde mig over, at de findes ude i verden og så sende lange beundrende blikke, når jeg en sjælden gang møder et på min vej. Så det er selvfølgelig spændende, når de lancerer nyt.
Synes måske, at der er “sportsure” nok og når (hvis!?) ALS laver et udfylder de efter min mening mere et hul i deres repetoire, end at de understreger deres fine position. Vandtæt til 300 meter: Bah! Automatisk: Bah! De fleste sidder alligevel foran en skærm hele dagen og har vel en stille stund til at trække uret op.. Skulle være en ret stor fornøjelse med et ALS
Og hvis man dykker med et ur til 180.000 så... så. Ahmen det gør man altså ikke...!
Nå, vi slukker lige for den sure her.
Selvfølgelig bliver det noget godt det, de disker op med. Glæder mig spændt
Synes måske, at der er “sportsure” nok og når (hvis!?) ALS laver et udfylder de efter min mening mere et hul i deres repetoire, end at de understreger deres fine position. Vandtæt til 300 meter: Bah! Automatisk: Bah! De fleste sidder alligevel foran en skærm hele dagen og har vel en stille stund til at trække uret op.. Skulle være en ret stor fornøjelse med et ALS
Og hvis man dykker med et ur til 180.000 så... så. Ahmen det gør man altså ikke...!
Nå, vi slukker lige for den sure her.
Selvfølgelig bliver det noget godt det, de disker op med. Glæder mig spændt

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)