Store grey markeder for Rolex er faldende
For par måneder siden var jeg forbi Bucherer i Illum og blev skrevet op til et "ønske liste" som det hedder nu om dage.
Under samtalen og når jeg udfyldte disse papirer blev der sagt, at de vil holde øje med mig og se om jeg får solgt uret videre med det samme og, hvis jeg gør det vil jeg blive black listet hos dem som køber, samt det vil hjælpe, hvis jeg købte 2 ure i stedet for kun et, f. eks. et model der ikke er så stor rift om.
Da jeg spurgte, hvordan har de tænkt sig, at holde øje, sagde han, at de har deres metoder.
Desuden blev der nævnt af nogle andre, at nu ryger plastic og hang tags af ved køb.
Det at forhandlere beholder garantikortet er absurd og nærmest ulovligt, vil jeg mene.

Desuden man kan vel godt gøre med sit betalte ur, hvad men vil, vil jeg mene Icon_cool

Ved en anden besøg hos Klarlund faldt jeg i snak ang. Rolex og Tudor og der blev sagt at Tudor udvider produktion sammen med Cartier, som jeg husker det, hvor der vil være flere Tudor ure frem, da nogle af deres modeler også er på venteliste og alt det der.
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Store grey markeder for Rolex er faldende - af dwndler - 18-07-2019, 10:03 AM
Store grey markeder for Rolex er faldende - af tg - 18-07-2019, 11:41 PM
Store grey markeder for Rolex er faldende - af tg - 22-07-2019, 09:30 PM
Store grey markeder for Rolex er faldende - af tg - 23-07-2019, 08:09 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)