11-06-2019, 02:17 PM
Det med service på de små (enkeltmand) urfirmaer er helt klart et problem i fremtiden, dyre eller ike dyre. FP. Journe har gjort det unævnelige og solgt ud til Catier, men det er for ejerne af hans ure nok særdeles fornuftigt. Jeg har tidligere ejet et ur fra den ltyske urmanger Rainer Nienaber. Dejligt ur, men hvem skal lige reparerer det, når han lukker butikken. Jeg overvejede det, mens jeg stadig havde uret, og blev ening med mig selv om, at der nok skulle være en urmager, der kunne ordne det for mig.
Det er stadig lykkedes mig at få repareret den gamel lommeure, jeg har og havde. Men det er klart, at jo dyrere et ur, jo mere skal man overveje, hvor stor en prisreduktion det vil betyde, hvis der kommer uoriginale dele i fra en uautoriseret urmager.
Det er stadig lykkedes mig at få repareret den gamel lommeure, jeg har og havde. Men det er klart, at jo dyrere et ur, jo mere skal man overveje, hvor stor en prisreduktion det vil betyde, hvis der kommer uoriginale dele i fra en uautoriseret urmager.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)